لیست برترین برندهای لاستیک چین در سال 2023 منتشر شد.




لیست برترین برندهای لاستیک چین در سال 2023 منتشر شد.

نتایج ارزیابی شاخص قدرت برند تایرهای مورد مصرف در چین طی سال 2023 منتشر شد.

آژانس رتبه بندی و مشاوره برندchnbrand ، محبوبترین برندهای تایر خودرو مورد مصرف در کشور چین را معرفی کرد.

شاخص قدرت برند چین (C-BPI) اولین سیستم ارزیابی ارزش برند در چین است که توسط Chnbrand، یک آژانس رتبه‌بندی برند و مشاور برند پیشرو در چین با پیروی از قوانین و سیاست های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین پیاده‌سازی شده است. این سیستم برای اولین بار در سال 2011 راه‌اندازی شد. C-BPI یک شاخص مستقل و بی‌طرفانه است که بر اساس بازخورد مصرف‌کنندگان چینی در مورد محصولات یا خدماتی که استفاده کرده اند تحقیق می کند و مورد اعتمادترین برند ارزیاب مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها است. سیستم ارزیابی C-BPI به عنوان یک پروژه سالانه مستمر، هر ساله نتایج نظرسنجی قدرت برند متشکل از محبوبیت و وفاداری در صنایع مربوطه را منتشر می نماید تا کسب و کارها بتوانند جهت گیری خود را تعیین و راهی برای بهبود قدرت برند خود بیابند و آن را به یک شاخص اساسی برای افزایش رقابت پذیری مشاغل تبدیل کنند و همچنین به مصرف کنندگان کمک می کند تا با انتخاب های هوشمندانه بهترین کالا و برند را در اختیار داشته باشند.

در ادامه گفته می شود: هایپرتایر بزرگترین فروشگاه آنلاین خرید لاستیک و اولین واحد نصب و بالانس سیار تایر به منظور راحتی و بالا بردن کیفیت برای مصرف کنندگان، اقدام به واردات لاستیک واریور نموده است و به عنوان تنها عرضه کننده رسمی و نماینده لاستیک واریور در ایران محسوب می گردد.

 

منبع: https://www.chn-brand.org/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0